pondělí 3. října 2011

Další várka zážitků

Jak se máme? Skvěle.Páneček měl teď pět dnů volna, takže jsme si hráli jak jen to šlo. Středu jsme měli celodenní výletování. Hned ráno jsme vlezli do malé vrčící krabice a za chvilku se objevili u začarovaných lesů, kam chodíme na prochajdy s Arnym a páničci tam vždy zabloudí, takže se procházky protahují a to mě vyhovuje, protože já si chytám klacíky, otravuju Arnyho, sem tam vyběhnu za nějakým cyklistou a užívám si pohybu. Mezitím Arnyho panička povídá jak musíme jít tudy, protože něco a můj páneček mává rukama, že přece se musí tamtudy, protože něco jinýho a nakonec vylezeme z lesa a už mávají rukama oba, že je to nemožný, vždyť jem šli tamtudy, tak proč jsme uplně někde jinde. Po pěkným výletě jsme si šli domů něco spápnout a pár hodin odpočnout. V pozdnějším odpoledni páneček opět mile překvapil. Sedli jsme do té veliké vrčící krabice, kde je dusno, smrad, hodně lidí a to znamená jediný - "jedeme za Kečreeem na miskuuu". Vyčabrali jsme se s balónkem ve splavu, já udělal Kečíkovi masáž žgraní a ještě nám paní Kečrová házela můj balónek na palouku, aby jsme nešli na misku úplně mokří a trošku oschli. Jo, neodpustím si pochlubit sám sebe, protože Kečík při jednom hodu balónek ztratil a tak jsme hledali, hledali, nemohli najít a hádejte kdo ho nakonec našel a přinesl??
Na večer se páničci šli přesvědčit jestli jsou pořád alkoholici, dali si nějakou svatováclavskou novinku u které se ksichtili jako já když mě štípla včelka do čumáku. Zpravili si chuť dalšíma miskama a frčeli jsme po náročným dni chrupkat do plechů.
Ve čtvrtek jsme jen tak courali po venku a hráli si s balónkem. Odpoledne jsme ale vyrazili do školky za ostatníma štěňátkama a za tetama, který pánečka učí mluvit tak, aby to bylo srozumitelný a já pochopil s čím to zase otravuje. Opět jsem se projevil jako hyperaktivní dítě, který potřebuje všechny kámoše tahat za uši a tvářit se, že po hodině školky jsem se teprve zahřál, tak kdy jako budeme konečně házet balónek, nebo talíř.
Nastal pátek a po ránu jsme vytáhli na výlet dalšího z mých kamarádů, boxera Ronečka. Rona mám rád, je na mě moc hodnej. Myslím, že by nijak neprotestoval i kdybych se mu za tu jeho čuňu pověsil uplně a nechal se tahat. Zároveň si se mnou aktivně hraje, dokud mu nedojde dech a že mu vždy dojde, protože ho proháním dokud se mu pěna od čumáku nerozšíří po celé hlavě. Až je úplně zaslintanej, lehneme si, on si o mě všechno pečlivě utře, páneček začne povídat úplně špatně nějaký příkazy, který ho ve školce vůbec neučili (je vidět jak dává pozor), jako "sliz přes celý záda", "ne, teď tě nepohladím" a utře zase pečlivě on mě.
Po pátku vždy přichází víkend, to znamená aspoň jeden velký výlet a ani tentokrát to nebylo jinak. Vylítli jsme daleko od města, kde nás nebude nikdo rušit a můžeme se soustředit jen na dovádění. Zkoušeli jsme si různý manýry ze školky, lítali za talířem, papali piškotky a sušený lososy, objevil jsem potok, kdy jsem přišel na zajímavou věc a to že v tůňce, kde je to nejsmradlavější blatíčko jsou různý klacíky, který musím všechny vytahat na břeh, aby mě nezavazely při koupeli.
Pět dnů uteklo jako voda. Já pořád rostu jako z vody a hlavně vodu miluju, takže je vše jak má být a už se těším, až se zase podělím o novinky, zážitky a obrázky.

Žádné komentáře:

Okomentovat