pondělí 19. září 2011

Bylo, nebylo...

Bylo nebylo, za čtyřma horama a čtyřma řekama žil jeden pejsek. Nebyl to ale obyčejnej pejsek, byl to ten nejkrásnější hafík na světě. Každý den se podíval na svého kouzelného pánečka a zeptal se: "Pánečku, pánečku, kdo je na světě nejkrásnější?" a páneček každý den odpověděl to stejné: "Na celém širém světě jenom ty Aronku, není nikoho krásnějšího" ..tak to jsem já, Áronek.

Co se stalo nového za posledních pár dnů? Samá veliká událost. Čtrnáctýho jsem měl něco přes čtrnáct kilo a hlavně 14.9. byl významný den pro celé lidstvo, jelikož jsem oslavil své čtyřměsíční narozeniny. Teda neoslavil, dostal jsem čtyři nový hračky a řekl si, že je za náma třetí čtvtletí a krásným slunečným dnům tento rok pomalu odzvonilo. Ovšem víkend vyšel ještě krásně a tak jsme vyjeli na dva dny daleko z města, pořádně oslavit můj další krůček v dospívání. Házení talíře, skotačení a běhání k tomu patřilo jako samozřejmost.
Co by to ale bylo za oslavu bez pořádnýho kortu. Ano, čtete správně, "kortu". Pro neznalé je to kost z kravičky, která se používá pro oslavy, nebo když máte velikánskou chuť mlsat. Páneček říkal, že on si při těchto příležitostech dává nějakou spatlaninu všeho možnýho, jen né masa a říká tomu "dort". Už jsem říkal, že je divnej? Každopádně, mě to moc mile překvapilo, protože to byla obrovská věc, kterou jsem pořádně ani neunesl. Dala se donekonečna okousávat a pořád toho bylo dost. Mám ještě ty legrační zoubky, tak to nešlo tak, jak bych chtěl a chvílama jsem se z toho i docela rozčílil. I přes to jsem našel hodně dobrůtek, který z toho šly odpreparovat, aby mě to motivovalo k dalšímu a dalšímu hlodání.
V mezičasech hlodání a spinkání jsme lítali po venku. Za víkend jsem dvakrát narazil na srnky. Naštěstí mě vždy hodně rychle došlo, že to ani nemá cenu někam pelášit, protože párkrát vyskočily a byly za kopcem, takže jsem pelášil zpátky k pánečkovi pro dobrůtku. Během týdne jsem pěkně pochopil, co to znamená "okolo" a před tím než páneček hodí talířem obíhám ho k jeho levé noze a startuju plnou rychlostí za letící hračkou. A už jsem říkal, že jsem prostě dokonalý? Ne? Tak "jsem dokonalý".


2 komentáře:

  1. Moje řeč. Taky si denně říkám, že nejkrásnější na světě je Arny;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nojoo tak říkat si to můžete :-p :-D ale páneček povídal, že jsem to já a on má vždycky pravu :-D
    (nic proti Arnymu, je taky krasavec ;-))
    Aron

    OdpovědětVymazat