úterý 6. září 2011

Třetí týden za náma

Tak se nám sešel den za dnem a už tu máme společný tři týdny. Děkuji všem fandům, kamarádům i náhodným kolemjdoucím, jelikož dnes mě na počítadle blogýsku naskočilo číslo 200, který znamená počet individualních návštěv. Pánečku máš slavný dítě. V týdnu jsem pěkně pochopil, že nosit balónek zpátky pánečkovi je mnohem zábavnější, než se s ním jít někam schovat, protože mě pak hecuje, háže, hopsá, běhá, chválí.. Dostali jsme pytel sušenýho masa z lososa se slovy "po tomhle ti bude dělat i stojku na hlavě" tak uplně jsem to nezvládl, ale nemám od toho daleko, když to páneček vytáhne z kapsy. Největší radost mám z toho, že úplně všchny jeho hadry smrdí rybinou. Stihli jsme dvě pěkný večerní prochajdy s kámošem Arnyškem, s kterým jsme lovili klacíky, potkali koňe a parádně se vyvenčili. I když na mě trošku bafl, protože jsem nevěděl, že cizí hračky se neberou, tak jsem asoň pochopil další věc, Arnyho opusinkoval a vše je zase v pohodě. Bohužel jsme byli tak zabraní do venčení, že se nestihla udělat společná fotka, takže tu přidáme až po další vycházce na kterou se moc těšíme.  Páneček je nadšenej, že už i když kolem jede kolo, nebo se venčí jinej hafík, nakonec poslechnu a běžím zpátky za ním. Jediný mý zatmění jsou bežci a že jich pár všude kolem běhá. Bežící člověk je pro mě extáze přesahující nějaký trapný zajíce na poli, nebo srnku. Tak se mě to páneček snaží vynahradit a občas se i rozběhne a já kolem něj radostně hopsám, ale nevydrží to moc dlouho a po chvilce začne fuňet, vyvalovat oči a blekotat něco jako "Aronku vydrž chviličku jinak umřu". Dostal jsem i nový frisbee, který lítá docela daleko, takže páneček při umírání vytáhné talíř a prohání mě dál, než to vydejchá. Údajně je určeno pro pejsánky a nemělo by se jen tak rozkousat. Muhehe, já bych řekl, že za týden bude potřeba další.
  Už nejsem ani takový zlobidlo a nedemoluju všechny věci kolem. I když hledání pokladů mě pořád baví a tunely po zahrádce úspěšne rozšiřuju. Sem tam pánečkovi natrhám i nějaký kytičky, ale on asi není moc romantická povaha a tak je ihned vyhazuje. Tento týden máme v plánu pár domluvených lítaček po venku, takže zase zintenzivníme přidávání obrázků a příhod.

Žádné komentáře:

Okomentovat